Audicien

Beoordeeld met een 7.5

Last van gehoorproblemen?

Gehoorproblemen, het overkomt vroeg of laat vrijwel iedereen. Dit merk je doordat stemmen en zachte geluiden minder hoorbaar zijn, dat je gesprekken niet kunt volgen omdat je het niet verstaat of anderen hebben je er op gewezen dat je slechthorend zou kunnen zijn. Dan kan een gehoorapparaat uitkomst bieden. Een audicien aan huis is dan wel zo makkelijk om de mogelijkheden met je te bespreken.

Ben je slecht ter been of om andere redenen minder mobiel, dan komt de audicien bij je thuis om met jou een oplossing te bespreken. Na een uitgebreide proefperiode met diverse controles ga je over tot de definitieve aanschaf. Voor een vergoeding van je zorgverzekeraar is mogelijk een afspraak met de KNO-arts of het Audiologisch Centrum nodig. De bij ons aangesloten audiciens helpen je hierbij.

Voordeel voor leden

Als lid van Groene Kruis Ledenorganisatie ontvang je 10% korting op randapparatuur, hierbij kun je denken aan batterijen, zwemstukjes of gehoorbeschermers. Meer weten over jouw voordeel bij onze samenwerkingspartners? Lees dan snel verder en maak kennis met onze samenwerkingspartners!

Vraag de audicien zelf aan!

Wist je dat je ook gemakkelijk en snel zelf deze ledendienst kunt aanvragen? Dit kan via het Groene Kruis ledenportaal. Klik op onderstaande button om in te loggen op jouw account.

Nog geen account en weten hoe ons ledenportaal werkt? Lees dan onze folder.

Liever telefonisch contact met een van onze medewerkers? Dat kan via 088 - 61 076 54.

Tips

Wachten met het aanpakken van je gehoorproblemen is zonde van je tijd

‘Schat, mag de televisie iets harder?’ ‘Dat heb ik je toch al verteld? ‘Ik versta je niet, wat zeg je?’. Het zijn allemaal signalen dat je gehoor niet meer honderd procent is. Maar toegeven dat je slechter hoort en verstaat en bij een hoorspecialist binnenlopen, is vaak een grote stap. Want stel nou dat je ‘zo’n onhandig apparaat in je oor krijgt en mensen dat zien’. Tijd om dit taboe te doorbreken!

Jan van Roon (71) wachtte gelukkig niet zo lang met de aanschaf van een hooroplossing. Toen hij ruim tien jaar geleden problemen kreeg met zijn gehoor, twijfelde hij geen seconde om actie te ondernemen. “Ik heb heel bewust gezegd dat ik hoortoestellen wilde. Het was een verruiming van mijn belevingswereld, maar ook best wennen. Toen ik de hoortoestellen net had, zei ik tegen mijn vrouw ‘ritsel niet zo met de krant’ of ‘wat tikt de klok toch hard’. Deze geluiden hoorde ik voorheen gewoon niet.”

Lees het hele interview

Word nu lid en bespaar honderden euro’s

Direct lid worden

Meer weten?

Klantenservice Ledenorganisatie,
Telefoon: 088 – 61 076 54,
ledenorganisatie@dezorggroep.nl

Overall cijfers

7.5

Gebaseerd op
2 beoordelingen

Ervaringen

Ik ben zeer tevreden over de dienst van de audicien. Alles werd me netjes uitgelegd door zeer vriendelijk personeel. Ik ben heel blij met mijn nieuwe hoorapparaat!

8Dhr. Jongen, 14 november 2023

Ik ben erg goed geholpen en ga zeker terug als het weer nodig is.

7Meneer Maas, Roerdalen, 4 januari 2018