Ga naar hoofdonderdeel

Contact

Contact

Contact

Groene Kruis Ledenorganisatie helpt jou graag met alle vragen rondom jouw lidmaatschap. Je kunt het beste onderstaand contactformulier invullen, dan ontvang je binnen 3 werkdagen antwoord op jouw vraag. Op werkdagen zijn wij telefonisch bereikbaar tussen 09:00 - 13:00.

Veelgestelde vragen

Ik word in juli lid van Groene Kruis Ledenorganisatie, moet ik dan het hele lidmaatschapsgeld betalen?

Ja, mocht je in juli lid worden van Groene Kruis Ledenorganisatie dan dien je het gehele lidmaatschap te betalen. Wij werken namelijk met een kalenderjaar. Mocht je in november lid willen worden, dan laten wij jouw lidmaatschap pas in januari van start gaan. Zo hoef je niet nog voor een heel jaar te betalen.

Hoe weet een samenwerkingspartner dat ik lid ben van Groene Kruis Ledenorganisatie?

Dit kan op verschillende manieren. Er kan door de leverancier worden gevraagd naar jouw lidmaatschapsnummer of naar je ledenpas. Soms werken wij ook met unieke codes om de korting te verzilveren.

Mag ik mijn ledenpas uitlenen aan iemand buiten mijn gezin?

De ledenpas is gekoppeld per adres / huishouden. Het is niet toegestaan om de ledenpas aan derden uit te lenen. Je kunt mensen uit je huishouden eenvoudig toevoegen via ons ledenportaal.

Contact

Hé, dat ziet er even anders uit! 👀

Welkom op onze vernieuwde website! We hebben hard gewerkt om jou nog beter van dienst te zijn. Met deze nieuwe look en verbeterde functionaliteiten helpen we je nog eenvoudiger op de juiste weg.

Wist je dat deze website met én voor onze leden is gemaakt? Veel van jullie hebben meegedacht, feedback gegeven en zelfs model gestaan voor de foto's. Neem een kijkje en ontdek hoe we jou verder kunnen helpen!